Кількість
|
Вартість
|
||
|
Steinberg UR-RT4 - звуковий інтерфейс з трансформаторами Rupert Neve Designs
Британський інженер Руперт Нів (Rupert Neve) є одним з культових розробників студійної звукової апаратури. Його називають батьком-засновником звукозаписних консолей. У 70-ті роки двадцятого століття компанія Neve Electronics створила один з перших в світі транзисторних мікшерів, і далі встановила багато свої великі консолі в кращі студії звукозапису і студії мовлення. У 1977 році був створений новаторський пульт з власної цифровою обробкою. Також Neve були винахідниками автоматизованих фейдеров у мікшерів. Крім консолей, під маркою Neve також виходили знакові мікрофонні попередні, компресори, еквалайзери. Ці прилади найчастіше є найдорожчими і затребуваними в студіях. Сьогодні компанія Rupert Neve Designs продовжує свої розробки і, найчастіше, об'єднується з іншими компаніями, щоб розширити свої напрацювання з ринку Hi-End студійної апаратури і поширити їх на більш масові ринки. Так, наприклад, компанія активно співпрацює з Yamaha, обробки Руперта Нива можна знайти в самих дорогих великих мікшерних консолях.
Але чому б не зробити фірмовий звук студійних консолей і в звукових інтерфейси для невеликих студій? Саме так подумали розробники, коли створювали нову лінійку USB інтерфейсів Steinberg. Замість популярної сьогодні цифровий емуляції фірмового звуку предусилителей було вирішено поставити справжні трансформатори, розроблені Rupert Neve Designs. Трансформатори дозволяють оптимально узгодити каскади з різними опорами і отримати невелику природну компресію і сатурацию записуваного звуку в аналоговій формі, ще до АЦП. Прямо з передньої панелі є можливість включити таку аналогову обробку сигналу або обійти її і залишити нейтральне звучання фірмових дискретних предусилителей Yamaha D-PRE. Вибір залишається повністю на розсуд користувача.
Моделі UR-RT2 і UR-RT4 є абсолютно ідентичними по начинці і характеристикам і відрізняються виключно кількістю каналів. Цифра на кінці назви означає кількість мікрофонних підсилювачів і кількість трансформаторів всередині звукового інтерфейсу. До речі, інша начинка відрізняється від типових інтерфейсів Steinberg UR. Зокрема, підтяглися параметри ЦАП до 114 дБ сигнал / шум, що дозволить краще чути зміни в звуці при обробці. Разом з тим, ціна інтерфейсів залишається цілком доступною будь-якому навіть початківцю музикантові. Вона становить $ 350 і $ 600 за моделі Steinberg UR-RT2 і UR-RT4 відповідно.
У нашому огляді ми розглянемо старшу модель, UR-RT4. Вона має досить пристойні габарити і вага. Корпус виконаний повністю з металу, так що добре підготовлений до щоденної роботи в студії і на виїзді. Над трансформаторами є вентиляційні отвори.
Інтерфейси UR-RT не розраховані на живлення від шини USB. Вони живляться від власного мережевого адаптера 12 В 1.5 А. Природно, є сумісність c iPad - досить підключити його через camera connection kit. Природно, в комплекті йдуть ліцензії на iOS версію Cubasis LE і настільну Cubase AI (Windows, macOS), що дозволяють всім бажаючим відразу ж почати роботу зі звуком.
Фантомне живлення +48 В подається на входи 1/2 і 3/4, відповідними вимикачами. Щоб легко знайти їх на дотик, не заглядаючи на задню панель, на верхній кришці завбачливо зроблені написи. На задній панелі виведені MIDI роз'єми, а також лінійні входи / виходи TRS.
На передній панелі є комбіновані XLR / TRS мікрофонний / гітарний входи 1/2, а також мікрофонний / лінійний входи 3/4. Трансформатори можна вмикати та вимикати окремо для кожного з чотирьох каналів.
Цікавий індикатор USB: якщо кабель не підключений до комп'ютера, то лампочка блимає. Коли інтерфейс підключений - вона безперервно горить.
Steinberg публікує найдокладніші технічні характеристики на свій інтерфейс. Вимірювання входів проводилися з відключеними трансформаторами.
Технические характеристики Steinberg UR-RT4
Микрофонные входы 1-4 (балансные) | |
АЧХ | +0.1/-0.3 дБ, 20 Гц - 22 кГц |
Динамический диапазон | 101 дБА |
Кг+шум | 0.0035 %, -3 дБ |
Максимальный уровень | +4 dBu |
Входной импеданс | 4 кОм |
Гейн | +6 дБ ... +60 дБ |
Гитарные входы 1/2 | |
Максимальный уровень | +8.5 dBV |
Входной импеданс | 1 МОм |
Гейн | -0.7 дБ ... +53.3 дБ |
Линейные входы 3/4 (балансные) | |
Максимальный уровень | +24 dBu |
Входной импеданс | 20 кОм |
Гейн | -14 дБ ... +40 дБ |
Линейные входы 5/6 (балансные/небалансные) | |
АЧХ | +0.1/-0.1 дБ, 20 Гц - 22 кГц |
Динамический диапазон | 102 дБА |
Кг+шум | 0.0025 %, -3 дБ |
Максимальный уровень | +22 dBu (+4 dBu) +2.1 dBV (-10 dBV) |
Входной импеданс | 30 кОм (+4 dBu) 20 кОм (-10 dBV) |
Гейн | переключение +4 dBu / -10 dBV |
Линейные выходы 1-4 (балансные/небалансные) | |
АЧХ | +0.1/-0.1 дБ, 20 Гц - 22 кГц |
Динамический диапазон | 114 дБА |
Кг+шум | 0.0015 %, -3 дБ |
Максимальный уровень | +16 dBu |
Выходной импеданс | 75 Ом |
MAIN выход (балансные/небалансные) | |
АЧХ | +0.1/-0.1 дБ, 20 Гц - 22 кГц |
Динамический диапазон | 114 дБА |
Кг+шум | 0.0015 %, -3 дБ |
Максимальный уровень | +16 dBu |
Выходной импеданс | 75 Ом |
Наушниковый выход 1/2 | |
Maximum Output Level | 100 мВт + 100 мВт при 40 Ом |
USB | |
Режим работы | USB2.0, 24 бит 44.1 - 192 кГц |