На які товари надається гарантія?
Гарантія надається на товари, які містять електронні та механічні елементи. Гарантійний термін зазначений в описі товару, а також гарантійному талоні.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому має бути зазначена така інформація: модель, серійний номер, гарантійний термін, дата купівлі товару, а також стояти печатка магазину IN-JAZZ.
Будь ласка, завжди перевіряйте комплектацію та відсутність дефектів у товарі при його отриманні.
Якщо в період дії гарантії товар вийшов з ладу через заводський дефект або з іншої причини з вини виробника, ви можете звернутися до нашого сервісного центру, який зобов'язується здійснити безкоштовний ремонт. При зверненні ви повинні надати товар у повній комплектації, заповнений гарантійний талон та чек, що підтверджує купівлю цього товару. Якщо товар не підлягає ремонту, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Висновок про стан купленого товару та термін ремонту визначає наш сервісний центр.
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у таких випадках:
- Є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок необережних дій покупця
- Порушено правила експлуатації
- Було зроблено несанкціонований розтин, ремонт або змінено внутрішні компоненти товару чи конструкцію
- Неправильно заповнений гарантійний талон
Після закінчення гарантійного терміну
Усі товари, на які надається гарантія, можуть обслуговуватись після закінчення гарантійного строку.
Вартість ремонту чи обслуговування залежить від багатьох факторів та обговорюється з представником сервісного центру безпосередньо при зверненні.